BANKOK ÉS PÉNZINTÉZETEK
Projekt megnevezése
A CIB szervezeti hatékonyságfejlesztési területe, valamint folyamat- és projektmenedzsment módszertanok kialakítása és bevezetésének támogatása
Projekt rövid leírása
A CIB Bank Zrt. a magyar pénzügyi szektor változásaira reagálva és a bank hatékonyságát növelendő létrehozott egy új divíziót, a Szervezeti Változás és Hatékonyság Menedzsmentet. Az új divízió központosítottan menedzseli a banki folyamatokat, a szervezeti kapacitáskihasználtságot, valamint a projekt portfóliót.
A projekt az új divízió működésének, folyamatainak kialakítását tűzte ki céljául. Ezen belül cél a szervezeti forma, az irányítás fórumainak, folyamatainak, rendszereinek definiálása, a működtetés módszertanainak kialakítása, valamint az implementáció tervezése és megvalósítása. A projekt során a Vialto kidolgozta az egész bankot átfogó és kifejezetten a bank igényeire és működésére szabott folyamatmenedzsment és projektmenedzsment módszertanokat, továbbá általánosan elfogadott és egyértelmű felelősségi köröket definiált és támogatást nyújtott a módszertan bevezetésében.
Projekt megnevezése
Döntés előkészítő és megvalósíthatósági tanulmány készítése üzletmenet folytonosság biztosításához kapcsolódó feladatok és dokumentumok központi – szoftverrel támogatott – nyilvántartásának kialakításához
Projekt rövid leírása
A K&H Bank célja az üzletmenet-folytonossághoz kapcsolódó adatok és dokumentumok leghatékonyabb nyilvántartására, kezelésére alkalmas eszköz (központi nyilvántartás) megtalálása volt.
A Vialto Consulting a projekt során összehasonlító módon bemutatta a Carisma és ÜFO rendszereket, annak érdekében, hogy a K&H megismerje a piacon jelenleg elterjedt BCM eszközök jellemzőit. A K&H számára legalkalmasabb eszköz kiválasztásának támogatása érdekében a Vialto Consulting elkészítette a megfelelő döntéselőkészítő dokumentumot.
KÖZIGAZGATÁS, KÖZSZOLGÁLTATÁSOK
Projekt megnevezése
A Stratégiai Projekt Igazgatóság szervezeti integrációját szolgáló új együttműködési, elszámolási és érdekeltségi rendszer kialakítása
Projekt rövid leírása
Az 1938-ban alapított Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit KFT. (a továbbiakban KTI) a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kutatóbázisa. A KTI kutatási tevékenységével kiemelkedő helyet foglal el mind Magyarország, mind pedig Európa közlekedés-kutató intézetei között.
2011 júliusában egy belső szervezeti transzformáció kezdeteként megalakult a Stratégiai Projekt Igazgatóság (a továbbiakban SPI), magába foglalva többek között a Közlekedésbiztonsági Központot és célul kitűzve a Projekt Koordinációs Iroda, a Közlekedési Módszertani Központ, a Kommunikációs és Közigazgatási Kapcsolattartási Iroda mielőbbi kialakítását. Az SPI felállításának alapvető célja, hogy a KTI stratégiai módon hozzájárulhasson az állam által tervezett jelentős közlekedési rendszerfejlesztésekhez és a KTI egyre hatékonyabban lássa el az NFM közlekedési tudományos háttérintézményének szerepét.
Az újonnan megalakult SPI céljai mielőbbi megvalósítása és szervezetének gyors és hatékony integrálása érdekében a KTI vezetése szükségesnek tartotta az intézményen belüli együttműködési, erőforrás és költség allokációs rendszer, valamint érdekeltségi rendszer megújítását. Ennek érdekében felkérte a Vialto Consulting Kft-t egy szervezeten belüli koncentrált helyzetfelmérésre, illetve az új együttműködési, allokációs és érdekeltségi rendszer javaslat elkészítésére.
Projekt megnevezése
Szociális feladatellátás korszerűsítése
Projekt rövid leírása
A projekt során a Vialto Consulting megvizsgálta a Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata által az Újbudai Humán Szolgáltató Központban, az Újbudai Idősek Házában és az Újbudai Szociális Szolgálatnál ellátott szociális feladatokat. Elemezte a feladat méretét az előző öt évre vonatkozóan, megvizsgálta az egyes feladatok gazdasági jellemzőit, valamint külön kitért az térítési díjak meghatározásának módjára.
A Vialto vizsgálta a környező kerületek és további vidéki nagyvárosok térítési díjait, a karitatív vagy piaci alapú szolgáltatókat, valamint a demográfiai adatok alapján megbecsülte a feladat méretét a következő öt évre. A fenti vizsgálatok alapján a Vialto rövid és hosszú távú javaslatokat fogalmazott meg, melyek a feladatellátás hatékonyságát javíthatják.
SZOLGÁLTATÁSI SZEKTOR
Projekt megnevezése
A GOP-3.3.4. pályázathoz kapcsolódó innovációs tanácsadás az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) partnereként
Projekt rövid leírása
A projekt célja, hogy a GOP-3.3.4. pályázat keretében a pályázó ITC cégek felkészüljenek a későbbi H2020 pályázaton való sikeres részvételre. A H2020 pályázat az EU versenyképességét hivatott javítaninaz innováció területén. A Vialto szerepe az IVSZ akkreditált tanácsadójaként a pályázó IVSZ tagok versenyképességének javítása. Ennek eredményeképpen 12 pályázó céget készített fel a H2020 pályázaton való indulásra. Ennek keretében a Vialto az alábbi feladatokat végezte:
Projekt megnevezése
Service management projekt 2. fázis minőségügyi támogatása, valamint szolgáltatási folyamat felmérése
Projekt rövid leírása
A projekt célja a service management bevezetési projekt 2. fázisának minőségügyi támogatása, és a szolgáltatási folyamat működésének, erősségeinek és fejlesztendőinek a feltárása.
A Vialto megvizsgálta a projektműködés, projektkultúra megfelelősségét, az ITIL projekt 3. fázisának indításához szükséges feltételek meglétét, feltérképezte a szolgáltatási folyamatok és kapcsolódási pontjait, elkészítette a folyamattérképet. Modellezte, ábrázolta a vizsgált folyamatokat, azonosította az érintett folyamatok működési erősségeit és gyengeségeit és javaslatokat határozott meg a folyamatok javítására vonatkozóan.
TELEKOMMUNIKÁCIÓS SZEKTOR
Projekt megnevezése
“Field Service” kialakításának előkészítése
Projekt rövid leírása
A Nemzeti Infokumminikációs Szolgáltató Zrt. 2013 őszétől, illetve 2014. január 1-től a jelenleginél jóval nagyobb mennyiségű helyszíni támogatási feladatot kell, hogy ellásson országos lefedettséggel. A NISZ Zrt. célja az SLA-knak megfelelő minőségben, költséghatékonyan biztosítani az infokommunikációs roll-out és üzemeltetési területi szolgáltatásokat.
A cél, hogy a NISZ infokommunikációs létesítési, üzemeltetési, illetve az Ellátási Igazgatósággal kapcsolatos aktuális és az IT és telekommunikációs (OSS/BSS), valamint ERP rendszerbevezetéseket követően alkalmazandó „Field Service” folyamatai megfelelő szinten kialakításra és bevezetésre kerüljenek. A cél elérése érdekében a NISZ 2013 nyarán tanácsadói szerződés keretén belül bízta meg a Vialto Consultingot a munka végrehajtásával.
Projekt megnevezése
A Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletág (CBU) integrált marketing folyamatainak kialakítása, a Lakossági Marketing Igazgatóság működésének szabályozása
Projekt rövid leírása
A Lakossági Marketing Igazgatóság és társszervezetek, valamint szervezeti egységeik közötti szerepek, felelősségek, feladatok elhatárolása, integrált folyamatok kialakítása, folyamatracionalizálási javaslatok készítése, a kialakított folyamatok dokumentálása, szabályozása, valamint az igazgatóság működését átfogóan szabályozó keretutasítás elkészítése.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.