ServiceNow OOB ITSM implementáció egy magyarországi tévécsatornánál

IT szolgáltatás menedzsment

IT szolgáltatás
menedzsment

Projekt összefoglaló

Ügyfél

Magyarországi televíziós csatorna

Iparág

Média szektor

Vialto szerepe

ServiceNow implementáció
tanácsadás, üzleti elemzés

Projekt leírás

A projekt során lecseréltük a meglévő IT szolgáltatásmenedzsment rendszert a legkorszerűbb ServiceNow megoldással, melynek platformján új folyamatokat, valamint teljesítménymérési és riportálási módszereket vezettünk be.

Projekt megoldás

Kihívás

Azt gondolnánk, hogy egy műsorszolgáltató vállalatnál a hangsúly a marketingen, a tartalomszolgáltatáson és a produkciós irodákkal való együttműködésen van. Ez így igaz is, de a rendkívül komplex működés informatikai hátterének támogatása – már csak a kiemelt figyelem miatt is, rendkívül kritikus, és akár akadálya is lehet a fejlődésnek.
Ügyfelünk éppen ezzel a helyzettel nézett szembe: alapszolgáltatásainak minőségét javítani szerette volna, de az IT támogatás meglévő technikai lehetőségei már korlátjai lettek a fejlődésnek. A jelenlegi IT szolgáltatásmenedzsment rendszer lecserélése is szükségessé vált. Új teljesítménymérési módszertanra, folyamatfejlesztési támogatásra, új folyamatok bevezetésére és természetesen az informatikai szolgáltatások teljesítményének mérése és riportolásra is szükség van. A rövid távon elérhető transzparensebb és gyorsabb működés mellett hosszú távon pedig a LEAN módszertanhoz való illeszkedésre is.

Megvalósítás

A régi jegykezelő rendszert a jelenleg a piacon elérhető legkorszerűbb Servicenow megoldással segítettünk kiváltani, annak OOB (Out of the box) kereteit kihasználva. Az ITSM folyamatok fejlesztése és új folyamatok bevezetése már ServiceNow platformon történt, ehhez készítettük el a szükséges specifikációkat. Az implementáció teljes folyamatában támogattuk Ügyfelünket tanácsadói és üzleti elemzői szerepkörben. Az ITIL irányelveit követve az ITSM területén egy átfogó megoldásközpontot hoztunk létre a ServiceNow platformon.

Eredmény

Az új rendszer, vagy 30 támogató (SD Agent) használatával többszáz ember informatikai igényeinek kiszolgálását segíti, önkiszolgáló felületekkel, 7/24-es kiszolgálással. Nőtt az átláthatóság és tudatosság, szolgáltatás minősége, ügyfélélmény.
Dolgozzunk együtt vállalata sikerén!

További kiemelt projektjeink

Esettanulmány 2

Suspendisse potenti. Sed egestas, ante et vulputate volutpat

Esettanulmány 4

Suspendisse potenti. Sed egestas, ante et vulputate volutpat

Esettanulmány 1

Suspendisse potenti. Sed egestas, ante et vulputate volutpat

Scroll to Top

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Webinárium megtekintése és tanulmány letöltése

A folyamatmenedzsment helyzete a hazai nagyvállalatoknál

Az űrlap kitöltése után e-mailben küldjük ki a webinárium linkjét és a tanulmányt.

Webinár - A folyamatmenedzsment helyzete a hazai nagyvállalatoknál

Név(Kötelező)
Kérjük céges e-mail címet használjon!
Hírlevélre feliratkozás
Hozzájárulás(Kötelező)