Digitális transzformáció: sikeres rendszerbevezetés a bankszektorban

Projekt, program és portfólió menedzsment

Projekt összefoglaló

Ügyfél

Magyarországi nagy bank

Iparág

Bank szektor

Vialto szerepe

Tanácsadás

Projekt leírás

A projekt célja az volt, hogy támogassa ügyfelünket a központi banki rendszer bevezetése során, amely a folyamatosan változó ügyféligényekre való gyors reagálás és a vonatkozó jogszabályok maradéktalan betartása érdekében volt szükséges.

Projekt megoldás

Kihívás

Egy banki üzleti működés alapjainak modernizálása komplex projekt, egy ilyen mértékű informatikai fejlesztés számos rizikófaktorral rendelkezik, melyek moderálása és kezelése a BAU működésen felüli erőforrásokat igényel. Az innovatív megoldásokat kínáló rendszer intézményre szabott gördülékeny működését folyamatos tesztelésekkel tervezte biztosítani ügyfelünk. Kihívásként merült fel továbbá, hogy a banki alkalmazottakon túl a banki ügyfelek is megfelelő időzítésű és tartalmú tájékoztatásban részesüljenek az új rendszer bevezetése kapcsán, valamint, hogy a belső változásból a lehető legkevesebbet érzékeljenek mindennapi bankolási folyamataik során.

Megvalósítás

Szakmai csapatunk több területen nyújtott üzleti és programtámogatást.

Program kommunikáció támogatása:
  • a program átfogó kommunikációs mestertervének összeállítása és a feladatok koordinációja
  • az ügyfélkommunikáció és az ehhez tartozó belső (hálózati, háttértámogatói) kommunikáció koordinációja és megvalósítása
  • vezetői kommunikációs megjelenések tervezése, kidolgozása, megvalósítás koordinációja, kapcsolódó szervezeti kommunikáció megvalósítása.
A program erőforrásmenedzsment feladatainak átfogó koordinációja:
  • az erőforrásfoglalási folyamat optimalizálása és a programszintű igényekhez való igazítása
  • szervezeti erőforrástervek rendszeres begyűjtése és konszolidációja
  • időjelentések begyűjtésének módszertani és operatív támogatása terv-tény kimutatások készítése, rendszeres riportolása.
A program tesztelési stream-jének támogatása:
  • hibakezelés menedzsmentje a fejlesztő partnerekkel
  • a tesztelési folyamatok koordinálása és nyomon követése a különböző szakterületek között, beleértve az igények begyűjtését és kommunikálását a tesztelő csapatok felé
  • a tesztelési eredmények összegzése és riportálása a menedzsment számára
  • a különböző tesztelési csapatok közötti együttműködés biztosítása, a hibák hatékony priorizálása és a fejlesztőkkel való folyamatos egyeztetések menedzselése a határidők betartása érdekében.

Eredmény

Az új banki platform több fázisra osztott bevezetése és a banki ügyfelek több hullámban történő migrálása sikeresen zárult, ügyfelünk már az innovatív rendszert használva tud megfelelni mind a piac, mind az ügyfélbázis elvárásainak.
Dolgozzunk együtt vállalata sikerén!
Scroll to Top

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Webinárium megtekintése és tanulmány letöltése

A folyamatmenedzsment helyzete a hazai nagyvállalatoknál

Az űrlap kitöltése után e-mailben küldjük ki a webinárium linkjét és a tanulmányt.

Webinár - A folyamatmenedzsment helyzete a hazai nagyvállalatoknál

Név(Kötelező)
Kérjük céges e-mail címet használjon!
Hírlevélre feliratkozás
Hozzájárulás(Kötelező)