Egységes digitális e-csatorna bevezetése a CIB Banknál vállalati ügyfeleknek
Projekt, program és portfólió menedzsment
Projekt összefoglaló
Ügyfél
CIB Bank
Iparág
Bank szektor
Vialto szerepe
Tanácsadás
Projekt leírás
A projekt célja az volt, hogy a CIB Bankot támogassa a digitális átalakulásban azáltal, hogy a vállalati ügyfeleknek szánt korábbi internetes banki megoldásait egy új, egységes digitális e-csatornával váltja fel.
Projekt megoldás
Kihívás
A projekt kezdetén fel kellett mérnünk az olasz anyavállalat internetes banki termékének alkalmazhatóságát, majd megalapoztuk egy új helyi megoldás bevezetését, amely összhangban van a bank digitális átalakulási stratégiájával, a szabályozási követelményekkel és a költséghatékonysági célokkal.
Megvalósítás
Szakmai csapatunk üzleti és projekttámogatást nyújtott az új digitális e-csatorna bevezetéséhez, az új funkciók meghatározásához, a banki és beszállítói résztvevőkkel való koordináláshoz, a tesztelés és a projektvégrehajtás irányításához, valamint a belső szabályok és szabályzatok elkészítéséhez. Támogatta továbbá a PSD2 szabályozással, a nyílt API integrációval és az azonnali fizetési rendszerekkel kapcsolatos jogszabályi változásokat.
Eredmény
Egy átfogó megvalósíthatósági tanulmány készült, beleértve a GAP-elemzést és az anyabank megoldásának értékelését. Az elemzés kimutatta, hogy egy helyi magyar szállító megoldásának bevezetése költséghatékonyabb lenne, és jobban illeszkedne a bank digitális átalakulási céljaihoz. Ennek eredményeképpen a CIB Bank az új megoldás bevezetése mellett döntött, ami az egységes vállalati digitális e-csatorna, a CIB Business Online sikeres kialakításához vezetett.