Napjainkban – különös tekintettel a kibontakozott válságra – a gazdálkodó szervezeteknek kiemelt figyelmet kell fordítaniuk folyamataik és szervezeti struktúrájuk összhangjára, értékteremtő képességüknek folyamatos növelésére. Tanácsadóink számos iparágban és ügyfélnél szerzett tapasztalat birtokában, kipróbált módszertanokra alapozva segítik ügyfeleinket működésük fejlesztésében.
Jellemző ügyféligények és helyzetek, melyek kezelésében segítséget nyújtunk:
Jellemző ügyféligények és helyzetek, melyek kezelésében segítséget nyújtunk:
- A szervezeti, felsővezetői igények, elképzelések feltérképezése;
- Szervezeti-működési koncepció és folyamatmodell kialakítása;
- A jelenlegi folyamatok felmérése és dokumentálása;
- Az iparági standardok, “best practice” megoldások bevezetése;
- Üzleti folyamatok kialakítása, átalakítása, szabályozása, bevezetése;
- A folyamatokhoz kapcsolódó szabályozások, munkaköri leírások elkészítése;
- A folyamatok oktatása, bevezetése, majd a bevezetett folyamatok auditja;
- Az üzleti folyamatok hatékony informatikai támogatására elérhető megoldások azonosítása, bevezetésük támogatása;
- Komplex vállalati folyamatmenedzsment rendszer bevezetése;
- Folyamatok kiszervezése;
- A folyamatfejlesztéshez kapcsolódó szervezetfejlesztési, változáskezelési és projektmenedzsment feladatok ellátása.
További szolgáltatásainkat MEGNÉZHETED ITT!