Észak-Macedónia válságkezelési és kommunikációs rendszereinek megerősítése

Észak-macedóniai Köztársaság

Projekt összefoglaló

Ügyfél

Észak-macedóniai Köztársaság, Belügyminisztérium és Válságkezelő Központja

Projekt megnevezése

Észak-Macedónia válságkezelési és kommunikációs rendszereinek megerősítése

Konzorcium tagjai

Bonumstrat Consulting Kft.
Dipl.-Ing Dr. Hermann Buhler Gmbh (Ausztria)
ACTES Consultants Technology and Engineering Services (Ausztria)

Projekt leírás

A projekt célja a nemzeti válságkommunikációs infrastruktúra korszerűsítése és javítása volt. Ez magában foglalta a TETRA-rendszer TETRA 4-re történő korszerűsítését, az E-112-es segélyhívó rendszer létrehozását, valamint az e rendszerek hatékony kezeléséhez szükséges intézményi képességek megerősítését.

Projekt megoldás

Célkitűzés

A projekt célja az érintett észak-macedóniai intézmények kapacitásának növelése a válságreakciók hatékonyabb koordinálása érdekében. Ez magában foglalta az időben történő intézkedések biztosítását, az erőforrások hatékony felhasználását és a nemzetbiztonság javítása érdekében pontos kockázatértékelések készítését. A célkitűzés kulcsfontosságú része volt a nemzeti digitális rádiós TETRA kommunikációs rendszer (TETRA 4) korszerűsítése és az E-112 segélyhívó rendszer bevezetése.

Megvalósítás

A szakmai csapat alapvető szolgáltatásokat nyújtott, beleértve az igényfelmérést és a jogi keretelemzést, valamint az E-112 és a TETRA rendszerek koncepcionális tervét. A rendszer megfelelő üzemeltetése érdekében figyelemfelkeltő kampányokat folytattak, és átfogó képzési programokat biztosítottak. A csapat technikai támogatást nyújtott a pályáztatási, beszerzési és telepítési fázisok során is, és felügyelte a berendezések üzembe helyezését, biztosítva a követelményeknek való megfelelést. Folyamatos eljárási és műszaki tanácsadást nyújtottak, valamint támogatást nyújtottak az ajánlatkérő hatóságnak a projekt teljes végrehajtási és átvételi folyamata során.

Eredmény

A projekt alapos szükségletfelmérést és hiányelemzést végzett a segélyhívó szolgáltatásokról, amelynek eredményeképpen ajánlásokat fogalmazott meg az integrált E-112 rendszerre vonatkozóan, beleértve a szükséges jogi keretszabályozás kiigazítását is. Kidolgozásra került az informatikai és távközlési infrastruktúra koncepcionális terve, valamint a polgárokat az E-112 rendszerről tájékoztató figyelemfelkeltő kampány. Sikeres képzési programok kerültek megszervezésre, hogy a rendszergazdák és a felhasználók elsajátítsák a rendszer működtetéséhez szükséges készségeket. A projekt emellett részletes elemzést készített a meglévő TETRA-rendszerről, és ajánlásokat tett annak az E-112-hez való integrálására, valamint a rendszer fenntarthatóságának és karbantartásának biztosítására.
Dolgozzunk együtt a Te vállalatod sikerén!

További esettanulmányok

Scroll to Top

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Webinárium megtekintése és tanulmány letöltése

A folyamatmenedzsment helyzete a hazai nagyvállalatoknál

Az űrlap kitöltése után e-mailben küldjük ki a webinárium linkjét és a tanulmányt.

Webinár - A folyamatmenedzsment helyzete a hazai nagyvállalatoknál

Név(Kötelező)
Kérjük céges e-mail címet használjon!
Hírlevélre feliratkozás
Hozzájárulás(Kötelező)