A vállalatok, szervezetek egyik legidőszerűbb és legnagyobb feladata manapság az ügyfélközpontú működés megvalósítása, továbbfejlesztése. Az ügyfél, illetve a hosszú távú ügyfélkapcsolatok építésének középpontba állítása a vállalati élet mozgatórugójaként egy igazi profitgeneráló stratégia, amelynek lényege, hogy a vállalat és ügyfél közötti – kölcsönös – bizalom eredményeképpen a kapcsolat, az együttműködés mindkét fél számára értéket termel. A CRM fejlesztések sikerességének egyik alapfeltétele, hogy a különböző területeken bevezetett változások egyrészt párhuzamosan, másrészt pedig kisebb, egymásra épülő lépésekben valósuljanak meg. Tipikusan a CRM fejlesztések az elején jelentős befektetéssel járnak, ezért különösen fontos a célok, részcélok pontos meghatározása és a teljesítményjavulás folyamatos mérhetővé tétele már a kezdetekkor.
Ügyfélémény menedzsment (Cusomer Experince Management) tanácsadási szolgáltatásunk keretében a szervezet működését, a külső és belső ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásá elemezzük, aminek eredményeképp elérhető, az optimális ügyfélfókuszú működés.
A Vialto Consulting tanácsadói a következő főbb szolgáltatásokkal állnak az ügyfelek rendelkezésére ezen a területen:
- Vállalati CRM képességek felmérése, átvilágítása best practice érettségi modellek alkalmazásával;
- Ügyfél „touch-point” elemzés készítése;
- CRM stratégia készítése, CRM akciótervezés, „roadmap” kialakítása;
- Ügyfél szegmentáció, ügyfélérték számítás kialakítása;
- Ügyfélorientált értékesítési és ügyfélkapcsolati modellek kialakítása;
- Kampánymenedzsment rendszer bevezetés támogatása;
- Ügyfél-folyamatok ki-, illetve átalakítása;
- Hosszú távú CRM programszervezet, működés kialakítása;
- CRM informatikai alkalmazás, illetve rendszerintegrátor kiválasztása;
- CRM képzések megtartása;
- Ügyfélorientált kultúraváltási program megvalósítása, változáskezelés;
- CXM mérőszámok beveztése
- CXM szempontú folyamattervezés
- CXM menedzsment kialakítása és szervezeti implementálása
- CXM oktatás, tréning