Ha egy jól felkészült, felelősségteljes informatikai szervezetről van szó, akkor nyilván mindent megtesz azért, hogy a folyamatai transzparensek legyenek, a teljesítménye látható legyen és az általa nyújtott szolgáltatások az üzletet támogatni tudják. Az informatika bevezeti a világ legjobb ticketing rendszerét és általában ITIL elvek alapján dolgozik. Folyamatosan frissíti a szabályzatait különböző belső auditokon, külső auditotokon, pénzügyi szervezetek esetén az MNB folyamatosan ellenőrzi ezeket a folyamatokat. Tényleg valóban mindent megtesz azért az informatikai vezető, illetve az informatikai szervezet, hogy a folyamatai rendben legyenek, mérve legyenek és működjenek.
De az üzlet számára és sokszor az IT-n belül is mégis ez az egész egy átláthatatlan gépezetnek tűnik, ami a végeredményben lassú és drága is lesz.
De hol van pontosan a probléma, és hol keresendő minderre a megoldás?
Erre ad választ nekünk folyamatbányászat. A folyamatbányászati eszközök piacvezetője, a Celonis process mining eszköz, a különböző ITSM rendszerekbe beépülve, adatait megvizsgálva, folyamati mérőszámait áttekintve ki tudja deríteni, hogy a titokzatosan elbújó információk hol vannak. Webináriumunkon bemutattuk a Celonis® eszköz képességeit, amely segítségével…
- ráébredünk, hogy miért tűnik kuszának az ügyfelek számára a folyamatunk
- azonosíthatjuk a nem jól teljesítő csoportokat
- lehetőség szerint automatizálhatjuk a gyakran ismétlődő lépéseket
- olyan élő folyamat-monitoring felülethez jutunk, amely a teljes folyamat teljesítményét valós időben megmutatja és lehetőséget teremt a beavatkozásra
- pontosan látni fogjuk az incidens kezelési folyamat szűk keresztmetszeteit
- könnyedén ráakadunk a több napja nyitva lévő jegyek titkára.