A 21. század harmadik évtizedében az üzleti sikeresség már nem egyszerűen az összehangolt technikai és tartalmi szolgáltatások tökéletességétől, vagy az innovatív termékfejlesztéstől, esetleg a megfelelő piaci stratégiák alkalmazásától függ.
A biztosítási szolgáltatások esetében az üzletszerzési, igénybejelentési, kárrendezési folyamatoknak gyorsnak, hatékonynak, átláthatónak és olcsónak, azaz tökéletesnek, vagy legalább közel tökéletesnek kell lenniük.
A fokozódó versenyből adódó üzleti nyomás és a korlátozott költségnövelési lehetőségek innovatív megoldásokhoz kell, hogy vezessenek. A folyamatbányászat az üzleti, informatikai és hálózati folyamatok informatikai rendszerekben hagyott digitális lábnyomára építve képes teljeskörű és valós-idejű információt és elemzést adni a folyamatokról. Ez kellő alapot nyújt a folyamatproblémák kiküszöböléséhez és a folyamati tökéletesség eléréséhez.
A Celonis® – folyamatbányász és végrehajtástámogató rendszere azonban túlmegy a folyamatok elemzésén is. A pontos folyamatok bemutatásán túl mesterséges intelligencia képességeire alapozva a problémafeltárás és megoldás részévé is tud válni, – akár a folyamatokba való aktív beavatkozás eszközével is élve.
Webináriumunkon nem csak a Celonis® eszköz képességeit mutattuk be részletesen, de beszélgettünk eddigi jelentős nagyvállalati tapasztalatainkról is, ahol kritikus üzleti folyamatok és a hozzá kapcsolódó rendszerek átvilágításával segítettük a hatékonyabb üzleti támogatás kialakítását.