LÁZÁR ÁBEL
Tanácsadó
Az évek során több olyan projekt célkeresztjébe kerültem, ahol feladataim közé tartozott a vállalatok folyamatainak fejlesztése, működéshatékonyságának javítása, az ügyfélelégedettség növelése és az informatikai rendszerek bevezetésének ügyfél oldali menedzselése.
Mivel mindig is érdekeltek a digitalizáció nyújtotta új lehetőségek, ezért 2020-ban úgy döntöttem, hogy belevágok az informatikai rendszerekben képződő digitális lábnyomok elemzésébe, amely motivációt adott olyan kérdések megválaszolására, mint például “Hogyan
takarítsunk meg 30.000 munkaórát egy év alatt és tegyünk boldoggá 9.000 ügyfelet egyszerre egy kis folyamatbányászattal?“.
Tanácsadóként hiszek abban, hogy ügyfeleinkkel szorosan együtt dolgozva jobbá tehetjük a vállalatok és végfelhasználóik hétköznapjait, azáltal, hogy egy olyan értékalapú szolgáltatást nyújtunk számukra, ami valós ügyfélproblémákra ad választ.
A folyamatmenedzsment helyzete a hazai nagyvállalatoknál
Kérjük adja meg nevét és céges e-mail címét!
Az űrlap kitöltése után e-mailben küldjük ki a webináriumhoz szükséges megtekintési linket.