ServiceNow implementáció egy magyarországi tévécsatornánál

Legújabb sikeres IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM) projektünk zárult, melynek során egy magyarországi televíziós csatornának segítettünk átlendülni az informatikai kihívásokon az alapszolgáltatások minőségének javítása érdekében. Modernizáltuk az ITSM rendszert a legújabb ServiceNow platform bevezetésével.
Egy műsorszolgáltató vállalatnál bármennyire is a marketingen, a tartalomszolgáltatáson és a produkciós irodákkal való együttműködésen van a hangsúly, rendkívül fontos, hogy a működés informatikai háttere megfelelő támogatást kapjon.

Ügyfelünk alapszolgáltatásainak minőségét szerette volna javítani, melyhez szükség volt az IT szolgáltatásmenedzsment rendszer cseréjére, tehát a régi jegykezelő rendszert a ServiceNow megoldásával váltottuk ki. Ennek platformján új teljesítménymérési módszertanokat és új folyamatokat vezettünk be, emellett fejlesztettük az ITSM folyamatokat, és lehetővé tettük az informatikai szolgáltatások teljesítményének mérését és riportolását is, mindezt a LEAN módszertanhoz való illeszkedéssel valósítottuk meg az ITIL irányelveit követve.

A projekt eredményeként az új rendszer többszáz ember informatikai igényeinek kiszolgálását segíti, önkiszolgáló felületekkel, 7/24-es kiszolgálással, valamint nőtt az átláthatóság, a szolgáltatás minősége, és az ügyfelek elégedettsége is.
További ITSM szolgáltatásainkat itt találod.

Megosztom

Scroll to Top

Webinárium megtekintése és tanulmány letöltése

A folyamatmenedzsment helyzete a hazai nagyvállalatoknál

Az űrlap kitöltése után e-mailben küldjük ki a webinárium linkjét és a tanulmányt.

Webinár - A folyamatmenedzsment helyzete a hazai nagyvállalatoknál

Név(Kötelező)
Kérjük céges e-mail címet használjon!
Hírlevélre feliratkozás
Hozzájárulás(Kötelező)