A Celonis bevezetése a MOL-csoportban

Hogyan biztosítja a kiemelkedő ügyfélélményt a MOL IT & Digital Global Business Services a szolgáltatásmenedzsment folyamatok terén a MOL-csoporton belül?

“Belső folyamatelemzőink és adatmérnökeink nagyon rövid idő alatt elsajátították a Celonis minden területét, ami lehetővé teszi számunkra, hogy a GBS IT-n belül gyorsan ki tudjuk terjeszteni a megoldást az összes divízióra és megoldócsoportra.”
Katkó András István – a vállalat csoportszintű IT vezetője
Háttér
  • A MOL-csoport, több mint 25 000 alkalmazottal és 19,6 milliárd dolláros árbevétellel a legnagyobb hazai vállalat.
  • A MOL IT & Digital GBS (Global Business Services) a MOL-csoport belső megosztott szolgáltató központja, amely az egész csoport számára nyújt szolgáltatásokat
    (beleértve az IT-t is).
Folyamat
ITSM Ügyfélszolgálat
~33%
csökkent a késedelmes megoldások száma
-50%

az SLA-ban meghatározott válaszadási idők túllépése

-10%
az SLA-ban meghatározott megoldási időn túli ügyek száma
Hatás és eredmények
  • Az IT menedzsment IT szolgáltatásmenedzsment-fejlesztési programot kezdeményezett, amelynek célja a folyamatok javítása (incidenskezelés, kéréskezelés, változáskezelés, problémakezelés és a Service Desk operáció) és a működési hatékonyság növelése volt.
  • A Celonis-t használták a stratégiai KPI-okat meghatározó adatok egységes forrásaként (SLA-k betartása, feldolgozási idők, első kapcsolatban való megoldás, ügyfélelégedettség stb.), valamint a folyamatok átvilágításának eszközeként, mellyel a végrehajtási hiányosságokat és azok kiváltó okait tárják fel.
  • A Celonis-t a középvezetők napi munkájának, valamint a riportálási feladatok támogatására is alkalmazták.
  • A HP SM9 hiba- és ügyfélkezelési rendszerrel való folyamatos adatkapcsolat lehetővé teszi a GBS IT vezetése számára a kulcsfontosságú folyamatok folyamatos nyomon követését és szükség esetén a beavatkozást.
  • A Celonis széles körű használata 20+ KPI és 80+ különböző egyedi elemzés nyomon követésére terjed ki.
Olvass többet a folyamatbányász megoldásunkról!

Megosztom

Scroll to Top

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Kérjük, add meg email címedet a tartalom letöltéséhez!

Webinárium megtekintése és tanulmány letöltése

A folyamatmenedzsment helyzete a hazai nagyvállalatoknál

Az űrlap kitöltése után e-mailben küldjük ki a webinárium linkjét és a tanulmányt.

Webinár - A folyamatmenedzsment helyzete a hazai nagyvállalatoknál

Név(Kötelező)
Kérjük céges e-mail címet használjon!
Hírlevélre feliratkozás
Hozzájárulás(Kötelező)