ÉRTÉKAJÁNLATUNK A NEMZETKÖZI VERSENYKÉPESSÉG FEJLESZTÉSÉHEZ
Ügyfeleinkkel szoros együttműködésben az alábbi kérdésekre, kihívásokra válaszolunk:
Nemzetközi…?
Melyek a célországok kijelölésének szempontjai?
Kik a célügyfelek?
Melyek a külpiacra lépéshez kapcsolódó főbb erősségek, fejlesztendők, lehetőségek, kockázatok?
Milyen szempontok szerint alakítandó ki a termék külpiacra vitelének üzleti modellje?
Milyen információkra van szükségünk a célpiacok kapcsán?
Hogyan tudjuk kiválasztani a megfelelő partnereket?
Hogyan minimalizálhatóak a valóban működőképes helyi partnerek, értékesítők megtalálására fordított kiadások?
Hogyan spórolható meg a tanulópénz?
Mennyibe kerül a piaci belépés országonként?
Mit kell tennünk a kijelölt célországokba történő sikeres piaci belépéshez?
Verseny…?
Melyek a megkülönböztető versenyelőnyök?
Melyek a valós piaci igények?
Mi jelenti a célügyfelek számára az igazi értéket, mi alapján keresik a terméket / szolgáltatást?
Kik az igazi versenytársak?
Milyen értékekre, képességekre építhető a sikeres külpiaci szereplés?
Képesség…?
Mekkora nemzetközi versenyképességi potenciállal rendelkezik a cég, a szervezet, a termék / szolgáltatás?
Készen áll a szervezet a külpiacra lépés megfelelő támogatására?
Melyek a felmerülő kockázatok? Hogyan tudjuk ezeket kezelni?
Milyen források állnak rendelkezésre a költségek fedezésére?
Hogyan tudunk ezekre jó eséllyel pályázni és nyerni?
SZOLGÁLTATÁSAINK ÉS MÓDSZEREINK
EGYEDI HOZZÁADOTT ÉRTÉKEINK
A folyamatmenedzsment helyzete a hazai nagyvállalatoknál
Az űrlap kitöltése után e-mailben küldjük ki a webinárium linkjét és a tanulmányt.