Ugyan a koronavírus-járvány még javában tombolt a 2021-es évben is, tanácsadó cégként az alaptevékenységünk mellett nagy hangsúlyt fektettünk a piacedukáció mellett az egyéni fejlődésünkre is.

 

Idén összesen 9 magyar nyelvű cikket publikáltak a szakértőink, körbejárva a folyamatbányászat, az agilis döntéshozatal, a transzformációs projektek témakörét, valamint az IT szervezetek menedzsmentdilemmáit egyaránt.

 

 

A digitalizációs trendek közepette és a kiélezett piaci versenyhelyzetben rivaldafénybe kerülő folyamatbányászat a stratégiánk egyik alappillérévé vált. Ennek megfelelően több, mint 40 LinkedIn bejegyzésben ismertettük a technológia funkcióit és működési mechanizmusát.

A folyamatbányászat adatelemzésben, illetve a precíz mérésben betöltött szerepét, valamint a technológia innovatív megoldásait és ezek alkalmazási lehetőségeit webináriumok keretein belül mutattuk be.

 

 

Csapatunk elkötelezett a szakmai fejlődés iránt, így létrehoztuk az önszerveződésen alapuló Vialto Management Szakmai Klubot (V-maszkot), amelynek keretein belül a résztvevők aktuális és érdekes szakirodalmakat, témákat ismerhetnek meg. A program lényegi eleme, hogy az elmélet feldolgozása mellett a vonatkozó gyakorlatok is feltárásra kerülnek. Idén három alkalommal került megrendezésre a V-maszk, amelyek során a kollégák a stakeholder elemzés, a DevOps, valamint az ITIL és a folyamatérettség témakörében mélyedhettek el.

A küldetésünknek megfelelően elengedhetetlennek tartjuk, hogy a kollégáink a legtöbbet hozhassák ki önmagukból, ezért megalapítottuk a Vialto Tanácsadói Szakmai Klubot (V-taszkot). Ennek célja, hogy a szakértő szenior kollégák megosszák tapasztalataikat a fiatalabb társaikkal. Idén a siker értelmezése és fejlődése mellett a változásvezetés, az agilis projektműködés, illetve a transzformációs projektek menedzsmentje is górcső alá került. Mindemellett az újonnan csatlakozott kollégák hat alkalommal vehettek részt a tanácsadói alapképzésen, amelyen a Vialto tanácsadói eszköztárával vértezhették fel magukat.

Annak érdekében, hogy az ügyfeleink számára kifogástalan szolgáltatást nyújthassunk, illetve hatékonyan helyt tudjunk állni egy-egy nehezebb ügyfél-szituációban is, a szakmai kompetenciáink mellett a további tanácsadói készségeink, például a soft skilljeink fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektettünk. A fejlődési út főbb mérföldköveit a csapatunk közösen állította fel, amelyek megvalósításában Goda Gyula és a Creado munkatársai segítenek számunkra.   

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük