English Македонски

Partnering Konferencia

A Patnering Central Europe szervezésében lezajlott „Partnering Konferencia – Fókuszban az Ügyfélélmény” szakmai partnereként és támogató szponzoraként aktív szerepet vállaltunk a program tartalmi összeállításában és lebonyolításában.

A rendezvény időpontja:
2013. május 30-31
A rendezvény helyszíne: Granada Hotel Kecskemét

Összefoglaló

♦  Az ügyfélkapcsolati témakörben érdekelt közösség kulcsszereplői találkoztak a konferencián
♦  Több mint 30 szakmai program dinamikus struktúrában és változatos munkaformákban
♦  Korszerű és érdekes témák interaktív feldolgozásával, nemzetközi előadók részvételével kitekintést nyerhettünk a nemzetközi trendekről, kihívásokról, szakmai és technológiai újdonságokról (Ízelítő: A magyar CC piac pozicionálása, Az ügyfél-elégedettség kutatása és mérése, Az ügyfélélmény anatómiája, B2B, B2C ügyfél-szolgálatok, Cloud kulisszatitkok)
♦  Ügyfél- és ügyfélélmény központú működésfejlesztés terén élenjáró nemzetközi partnereink vezetőit is az előadók között köszönthettük (Hans Jürgen Schmolke, Metrinomics GmbH (Germany), CEO: Kutatási módszerek és trendek; Vladimir Dimitroff, PRISM Consulting (UK) Ltd, Director: Ügyfélszolgálati hatékonyság növelése Front office –Back office integrációval )
♦  A Vialto részéről Lengyel Csaba pódiumbeszélgetést moderált "Személyesség és ügyfélélmény" címmel, melynek során megismerhettük nagyvállalatok és közintézmények ügyfélkapcsolatért felelős vezetőinek gyakorlati tapasztalatait

További részletek a konferencia honlapján:
http://www.partneringce.com/konferencia/