English Македонски

CRM-CXM Konferencia, IDC, 2013

„CRM&CEM – Az Ügyfélkezeléstől az Ügyfélélményig” Konferencia
2013 Február

Az IDC szervezésében megrendezett konferencia szakmai partnereként aktív szerepet vállaltunk a program tartalmi összeállításában és lebonyolításában.

A vitaindító előadást Véronique Kaploun, ügyfél- és ügyfélélmény központú működésfejlesztés terén élenjáró nemzetközi partnerünk, a Metrinomics ügyvezetője tartotta, kitekintést adva a nemzetközi trendekre, kihívásokra, szakmai és technológiai újdonságokra.

Inspiráló előadása: Building_the_self_optimizing_service_organization.pdf 

Az ügyfélélmény-menedzsmentről szóló panelbeszélgetést a Vialto részéről Lengyel Csaba moderálta, ennek során a résztvevők megismerhették magyarországi partnereink CEM felelős vezetőinek gyakorlati tapasztalatait.

A panelbeszélgetés témái:

Ügyfélélmény menedzsment - A CRM egyik mellékága, vagy egy alapvetően új szemlélet és kitörési terület?
Honnan tudjuk, mi mozgatja az ügyfeleinket? Miért választanak minket, miért mennek el? -  Az ügyfélélmény fizikai vs. érzelmi oldalának mérése
Hogyan lesz számokból ügyfélélmény? - Az ügyfélélmény mérések eredményeinek átforgatása a gyakorlatba
Kinek a felelőssége az ügyfélélmény? - CRM és CEM a szervezetben
A CEM csak egy újabb felkapott hárombetűs kulcsszó? - Motiváció és az első lépések ügyfélélmény javítására 

A konferencia részletes programja itt érhető el.