English Македонски

Technical Assistance for the implementation of TETRA Phase-2

Vissza a külföldi projektek főoldalára

 

Technical Assistance to the Implementation of
TETRA phase 2

Project financed by the EU

 
 

A projekt hivatalos megnevezése: Technical Assistance to the Implementation of TETRA phase 2
(Szakértői támogatás a TETRA projekt 2. fázisának kivitelezéséhez)

Finanszírozás forrása: Európai Unió / IPA 2008 / Police Reform

Szerződő hatóság: az Európai Közösség képviseletében az ország EU Delegációja

Hivatkozási szám.: EuropeAid/128787/C/SER/MK

A projekt helyszíne (ország): Macedón Köztársaság

A projekt időtartama: 2010. július - 2013. január (6 hónapos meghosszabbítási lehetőséggel)

Kedvezményezett: Belügyminisztérium, Macedón Köztársaság

Partnereink:Austroconsult technische und betriebwirtschafliche Planung und Beratung GesmbH
 Intech A.S.

  

Információ a projektről:
A projekt a következő négy fő fázisra bontható:

  1. fázis: Felmérés, koncepcionális tervezés és mennyiségi becslés elkészítése
  2. fázis: A technikai specifikációk és a teljes pályázati dosszié elkészítése
  3. fázis: Szállító kiválasztás lebonyolítása és kiértékelése
  4. fázis: Bevezetés és üzembe helyezés

A projekt természetéből fakadóan az egyes szakaszokat időben egymás után lehet csak elvégezni. Az első fázisban a tanácsadó fő feladata a funkcionális követelmények meghatározása a PMR rendszerhez, valamint tréningek lebonyolítása a TETRA Phase 1 projekt alatt bevezetett rendszer fenntarthatósága érdekében.

A projekt második szakaszában a korábbi fázis során végzett felmérés eredményeinek felhasználásával a következő feladatok kerülnek végrehajtásra: egy teljes rendszerterv kialakítása, a lefedettségre vonatkozó szcenáriók megerősítése, a rendszer funkcionalitásának, indikatív technológiáknak és sztenderdeknek az adoptálása, valamint javaslat kialakítása a már meglévő rendszerekkel való integrációra vagy együttműködésre.

A harmadik fázis magában foglalja a teljes pályázati dokumentáció elkészítését, valamint a tender lebonyolítását is. A beérkező árajánlatokat a szerződő hatóság értékeli ki. A beszerzést megelőzően szükséges piacelemzés elvégzése a versenyhelyzet biztosítása érdekében, az jelentkezők alkalmasságának vizsgálata, és költségbecslés készítése. A fázis célja a győztes pályázó kiválasztása, a tanácsadó kapcsolódó feladata pedig a szerződő hatóságok támogatása a beszerzés idejének minimalizálására és a sikeres beszerzési procedúrát fenyegető kockázatok minimalizálására tett javaslatok által.  A fázis időtartamát a hivatalos pályázati folyamat lebonyolításának ideje határozza meg.

A negyedik fázis a szerződéskötést követően indul. A tervek szerint a PMR bevezetése 1-1,5 évet fog igénybe venni a szerződés aláírásától az előzetes átvételi tesztekig. A tanácsadó ellenőrzi és irányítja az üzembe helyezés folyamatát napi szinten, beleértve a felhasznált eszközök és a szállító által végzett bevezetés minőségének az ellenőrzését, valamint rendszeres jelentések készít a szerződő hatóságnak és a kedvezményezettnek.

A projekt célja:
A projekt célja, hogy megfelelő támogatást biztosítson a kedvezményezettnek és a szerződő hatóságnak a projekt végrehajtásához, ellenőrizze a tervezést, a beszerzést és a kulcsrakész bevezetést a PMR országos lefedettségének bővítésénél, valamint hogy elősegítse az új és a már meglévő rendszerek integrációját. Szintén célja az országosan homogén PMR lefedettség létrehozása, mely alkalmas minden felhasználó szervezet professzionális és biztonságos kiszolgálására.

A projekt során ellátandó feladatok:

  • A kedvezményezett és a szerződő hatóság támogatása a TETRA-1 hálózat kritikus hibáinak javításában;
  • Teljes terepfelmérés elvégzése és mennyiségi becslés készítése a rendszere vonatkozóan;
  • A teljes rendszerterv elkészítése, javaslattétel a jelenlegi rendszerrel való integráció és a kompatibilis működés megvalósítására;
  • Pályázati dokumentáció elkészítése, beleértve a technikai specifikációkat, valamint a szállítói szerződésnek az átadás utáni karbantartási szolgáltatásokra vonatkozó feltételeit is;
  • Szállító kiválasztásának szakmai támogatása;
  • Projekt menedzsment támogatás nyújtása a bevezetés és üzembe helyezés teljes ideje alatt;
  • A jóváhagyási eljárások támogatása.

A projekt földrajzi keretei: 
A központi projektiroda a fővárosban, Szkopjéban található, de a tevékenységek végrehajtása az egész ország területén zajlik, beleértve a határterületeket és a nemzetközi határátkelőket is.

 

További információért forduljon kapcsolattartónkhoz:

Radványi Ildikó

Projekt koordinátor

E-mail: Radvanyi.Ildiko@vialto.hu

Vissza a külföldi projektek főoldalára