English Македонски

Technical Specification for the Software Package of Business Applications (ERP) for the needs of AD ELEM Skopje

Vissza a külföldi projektek főoldalára

 

Consulting services to support strenghtening of the
financial management function of AD ELEM

   

A projekt hivatalos megnevezése: Consulting services to support strengthening of the financial management function of AD ELEM
(Üzleti információs [ERP] rendszer technikai specifikációjának elkészítése az AD ELEM részére)

Finanszírozás forrása: Helyi beszerzés

Szerződő hatóság: AD ELEM

A projekt helye (ország): Macedón Köztársaság

A projekt időtartama: 2009. augusztus - 2012. február

Kedvezményezett: AD ELEM

Partnerünk: Daten-Kontor Ltd.

 

Információ a projektről:
A projekt célja egy olyan modern üzleti információs (ERP) rendszer  kialakításának biztosítása AD ELEM számára, amely pontos és naprakész vezetői információkat biztosít a vállalat teljesítményének ellenőrzéséhez, valamint a belső és külső felhasználók információs igényeinek kielégítéséhez. Az AD ELEM, a folyamatban lévő szabályozási változások következményeként, az elektromos áram termelésén túl engedélyre tesz szert az elektromos áram hazai és külföldi piacokon történő kereskedésére is a jövőben. Az engedélyt kibocsátó Energia Szabályozó Bizottság (Energy Regulatory Committee, ERC) megköveteli az egyes erőművek önálló, elkülönült könyvelését, számviteli és pénzügyi jelentéseit. Az ERC követelményeinek való megfelelés kulcsfontosságú szempont a vállalat számára a rendszer bevezetésekor.

A projekt célja:
A projekt általános célja az AD ELEM üzleti folyamatainak optimalizálása és a vezetői jelentések minőségének javítása. A projekt során ellátandó feladatok:

  • A vállalat üzleti folyamatainak azonosítása és definiálisa az ISO 9001 szabvánnyal összhangban, továbbá fejlesztési és változtatási javaslatok kidolgozása az eredményesség és hatékonyság növelése érdekében.
  • Egy többek közt a következő funkciókat lefedő integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése az AD ELEM-nél:
    • Vezetői számvitel,
    • Tervezés, költségvetés-tervezés, elemzés és biztosítás,
    • Pénzügyi menedzsment,
    • Beszerzés (munkafolyamat támogatással),
    • Raktárkezelés,
    • Készletkezelés,
    • Befektetett tőke menedzsment,
    • Emberi erőforrás menedzsment,
    • Marketing/számlázó rendszer,
    • Adattárház,
    • Jelentések és elemzések készítése,
    • A meglévő rendszerekkel és adatbázisokkal való integráció lehetősége,
    • Elektromos áram termelésének irányítása (a termelési rendszerekben),
    • Befektetések menedzsmentje (új lehetőségek kialakítása, meglévők fejlesztése),
  • Az energia ágazat kereskedelmi könyvelési gyakorlatának a nemzetközi best practice-eknek megfelelő fejlesztése;
  • A vezetői (és az ERC felé irányuló) jelentések minőségének javítása az integrált ERP rendszer segítségével;
  • Az ERC elvárásainak megfelelő könyvelési, a számviteli és pénzügyi jelentések biztosítása;
  • A modern vezetési módszerekhez és a korszerű rendszer használatához, üzemeltetéséhez szükséges képzések kialakítása és megszervezése az ELEM munkatársai számára.

A projekt földrajzi keretei:
A központi projektiroda az ELEM központjában, Szkopjéban van, ám az egyes projekttevékenységek az ország egész területét lefedik.

 

További információért forduljon kapcsolattartónkhoz:

Nedeczky László

Projekt koordinátor

E-mail: Nedeczky.Laszlo@vialto.hu

Vissza a külföldi projektek főoldalára