English Македонски

CRM Summit 2010

Gundel Étterem, Budapest, 2010. május 26.

 

Az idén májusban megrendezett CRM Summit Konferencia célja volt, hogy megvizsgálja, hogy a CRM fejlesztésekben előrehaladott nagyvállalatok tapasztalatait a KKV szektor milyen módon tudja saját céljainak megfelelően alkalmazni.

A konferencián különböző ágazatok (bank, biztosítás, távközlés, államigazgatás, energetika, hírközlés,) szakemberei mutatkoztak be CRM tapasztalataikkal.

A Vialto képviseletében előadó szakértő, Számely Éva, a telekommunikációban szerzett CRM tapasztalatai alapján arra kereste a választ, hogy vállalati csoport szinten hogyan célszerű a CRM fejlesztéseket optimalizálni; mit érdemes csoport szinten egységesen, mit pedig az adott tagvállalat piacának megfelelően testreszabottan megvalósítani. Előadásában Számely Éva mélységében vizsgálta, hogy vajon az ügyfélkezelési stratégiák mennyire általános érvényűek, illetve mennyire ismernek ország, illetve kontinenshatárokat. Egy adott vállalatnak a saját piacán betöltött szerepe, az adott piac fejlettsége, illetve egyéb piaci sajátosságok mennyire állják meg a helyüket a vállalatcsoport CRM fejlesztési költség-hatékonysági üzleti modelljeikben.

A résztvevők számára külön hozzáadott értéket jelentett, hogy a távközlési szektor - mint a CRM fejlesztésekben élenjáró iparág - tapasztalatainak megismerése nagyon tanulságos a többi ágazat képviselői számára.

Számely Éva előadása itt, további információk a rendezvényről a szervező hivatalos honlapján érhetők el.