English Македонски

Konferenciák, események

 

Az Év Esetoldója verseny – 2015

Immáron második alkalommal került megrendezésre Az Év Esetoldója verseny a CaseSolvers és a Vialto Consulting közös rendezésében, melyre az év során a különböző esettanulmányi versenyeken legjobban teljesítő diákok kerültek meghívásra. Az idei döntő során a Budapesti Közlekedési Központ számára kellett tanácsokat adniuk a versenyzőknek egy esetleges budapesti Olimpia közlekedésfejlesztési kihívásaival kapcsolatban.

További részletek, és a Frischmann Gáborral készült interjú

 


 

 Az Év Esetoldója Verseny – 2014

A Hungarian Business Case Society-vel (HBCS) közösen hagyományteremtő céllal megrendeztük az I. Az Év Esetoldója Versenyt, amelyen a hazai és határon túli egyetemekről érkező 12 legjobb esettanulmány versenyzője vett részt. A HBCS rangsora alapján meghívott esetoldók a Gránit Bank vezetőségének adtak tanácsot. Az első körben egyéni megoldásaikat küldték be a versenyzők, majd a Vialto irodájában megrendezett döntőben csapatokra osztva finomították ezeket, miközben lehetőségük volt a Gránit Bank vezérigazgatóját és stratégiai vezetőjét meginterjúvolni. A végleges megoldásukat a bank vezetősége mellett a Vialto vezető tanácsadóiból álló zsűrinek prezentálták. A Gránit Bank esete izgalmas problémákkal szembesítette a versenyzőket. A magyar alapítású, fiókhálózat nélkül működő vállalat innovatív online stratégiát követ, egyedi megoldásokat alkalmaz a bankszektorban.Az Év Esetoldója Rolek Tamás lett a Budapesti Corvinus Egyetemről, a legjobb prezentáló pedig Demeter Zselyke a Babes Bolyai Tudományegyetemről. A győztes csapatot rajtuk kívül Bozsik Marcell (Budapesti Műszaki- és Gazdaságtudományi Egyetem) és Kemény Ágnes (Pécsi Tudományegyetem) erősítették. Az eredményhirdetést követően a versenyzők, a szakmai zsűri és a szervezők pezsgőzés melletti kötetlen beszélgetésével zárult az esemény. Az Év Esetoldója Verseny a sikeres kezdetet követően jövőre is megrendezésre kerül!

 


 

 LEAN FÓRUM 2014 – Folyamatfejlesztési konferencia

(Budapest, 2014. április 10-11.)

A Fórumon megismerheti, hogy a világ és Magyarország vezető vállalatai, hogyan javítják versenyképességüket, likviditásukat a Lean menedzsment és a folyamatfejlesztés módszerei segítségével. A konferencia során számos vállalat

(AUDI, AUTOLIV, K&H BANK, CONTINENTAL AUTOMOTIVE, MAGYAR SUZUKI, DANA, FAG MAGYARORSZÁG, FESTO-AM, NATIONAL INSTRUMENTS EUROPE, NOKIA, OPEL, PHOENIX MECANO, PICK SZEGED, SEALED AIR, ZF LENKSYSTEME, CHINOIN)

kiváló előadói konkrét példákon keresztül mutatják be a Lean módszereket, és azok gyakorlati megvalósításának példáit, továbbá lehetőség nyílik a Lean bevezetéssel kapcsolatos konstruktív szakmai párbeszédre.

A fórum szervezője a Kvalikon Kft.

További információk

 


 

A Macedóniai Magyar Nagykövetség 2013. évi nemzeti ünnepi fogadása

A nagykövetség 2013. évi nemzeti ünnepi fogadására október 24-én, a Szkopje melletti Markov Manastir település „Bella Restaurant” elnevezésű elegáns kastélyéttermében került sor, a Vialto Consulting szponzori támogatásával. Az eseményen a macedóniai magyar közösség tagjain kívül a macedón kulturális és üzleti élet, továbbá, a helyi diplomáciai testület több mint 300 képviselője jelent meg.

További információk

 


 

 Vialto esetinterjú felkészítőnap

2013 december végén tanácsadóink szakmai támogatásával és aktív részvételével nagy sikerű esettanulmány-interjúkra felkészítő tréningnapot tartottunk irodánkban.
Az esemény szervezője a HBCS volt.

További részletek és élménybeszámolók

 


 

 HTE MediaNet 2013

(Velence Rersort&Spa, 2013 október 3-4.)

A konferencia célja, hogy lehetőséget teremtsen a médiatechnológiai és infokommunikációs piac változásainak megismerésére, a legújabb műszaki megoldások, hálózat-, szolgáltatás- és alkalmazásfejlesztési elképzelések közzétételére, a tapasztalatok kicserélésére, az együttműködés elmélyítésére, a személyes és közvetlen kapcsolatok kialakítására. 

A mobil kerekasztalt Frischmann Gábor, Vialto vezeti és a szolgáltatók részéről megszólal Döbrőssy Gábor, Marchhart Pál Vodafone, Klausz Ferenc Telenor, Kövesi Gabriella, Tremmel János Magyar Telekom.

További részletek, program, szekciók, előadók az esemény honlapján.

                                                                                        

 

 A Szervezetfejlesztők Magyarországi Társaságának XIX. Konferenciája
és II. Nyitott Műhelye

Az idei évben, 2012. október 12-13-án megrendezésre került a Szervezetfejlesztők Magyarországi Társaságának XIX. Konferenciája és II. Nyitott Műhelye.  A cél ezúttal a „Közösségibb Magyarország" elképzelés fejlesztése, amelynek keretében elsősorban az OD mai helyzetét, új trendjeit, módszereit, valamint az OD és a közösségfejlesztés kapcsolatát ismerhették meg.

A Vialto Consulting több területen képviseltette magát az eseményen. Nemcsak résztvevőként jelenünk meg, Hercegh Imre a Vialto Consulting ügyvezetője és a VTMSZ elnöke a kiscsoportos szakmai műhelyen ügyhozóként (részletek itt olvashatók), illetve kollégánk, Héger Zsuzsanna az esemény szervezőjeként vállalt aktív szerepet.

 


 

INFOTÉR Informatika a társadalomért konferencia

A Vialto Consulting ügyvezetője, Hercegh Imre tartott előadást az Infotér konferencián Kíválóság-díjas nagyprojekt: ERP szállító kiválasztása és rendszer bevezetése a Macedón energiatermelőnél címmel. A konferencia 2012. november 8-9. között a balatonfüredi Anna Grand Hotel került megrendezésre. A részletes program itt található.

 


 

Joint Venture – Outsourcing konferencia

A Vialto Consulting ügyvezetője, Hercegh Imre előadást tartott Outsourcing a tanácsadó szemével: vonzások és választások címen a Joint Venture Szövetség szakmai programján 2012. október 11-én. A részletes program itt található.

 


 

Függetlenség, szakértelem, etika

A Vialto teljesítette a VTMSZ szigorú elvárásait, és 2012 júliusától a vezetői egyéni részvételén túl, immár tagszervezetként is képviselteti magát a legrangosabb hazai szakmai szövetségben.

 


 

18. HTE Infokommunikációs Hálózatok és Alkalmazások Konferencia és Kiállítás

2012. október 10-12. Mátraházán megrendezésre került konferencián a Vialto Consulting is részt vett, melyen Frischmann Gábor kollégánk moderálta a szerda délutáni Mobil szolgáltatók kerekasztal beszélgetést.

 


 

Hercegh Imre a VTMSZ elnöke

A Vezetési Tanácsadók Magyarországi Szövetségének (VTMSZ) 2012. május 9-ei Tisztújító Közgyűlése megválasztotta a szervezet új vezetőségét.

A delegáltak ügyvezetőink közül Hercegh Imrét a VTMSZ elnökének, míg Lengyel Csabát a Vezetőség tagjának szavazták meg a következő 2 éves ciklusra. Gratulálunk megválasztásukhoz és sok sikert kívánunk a szervezet működéséhez az előttünk álló időszakban!

A VTMSZ hivatalos közleménye a Tisztújító Közgyűlésről itt érhető el.

 


 

"Siker a válság idején"

2012 májusában Budapesten tartotta éves rendes regionális összejövetelét a Vezetési Tanácsadók Nemzetközi Szervezete, az ICMCI (International Council of Management Consulting Institutes). A rendezvényhez kapcsolódóan május 9-én a Vezetési Tanácsadók Magyarországi Szervezete (VTMSZ), az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetségével (IVSZ) együttműködésben, „Siker a válság idején" címmel rendezett nagy sikerű konferenciát. Az esemény célja a vezetési tanácsadás értékteremtő képességének demonstrációja volt a nemzetközi trendek, tapasztalatok és jó gyakorlatok bemutatásával. A neves külföldi és hazai szakértők, illetve kiemelt ügyfelek szakmai kerekasztal-beszélgetések és szekcióülések során oszthatták meg egymással tapasztalataikat, elképzeléseiket.

Az IVSZ Tanácsadói munkacsoportjának közreműködésével lezajlott „Informatikai és vezetési tanácsadás" című szekció elnöke ügyvezetőnk, Lengyel Csaba, az ezzel párhuzamosan rendezett „Magyar tanácsadók külföldi tapasztalatai és lehetőségei" című szekció meghívott vendége Hercegh Imre, a Vialto Consulting ügyvezetője volt. A VTMSz Tisztújító Közgyűlésére a konferenciát követően került sor. A konferencia szellemiségével összhangban a szervezet újonnan megválasztott vezetése fokozott hangsúlyt kíván helyezni a vezetési tanácsadó szakmán belüli minőségvédelemre, illetve a tanácsadó szakma érdekvédelmére.

 


 

Az "Év Kiváló Tanácsadója" Díj

Örömmel jelentjük, hogy a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) a Vialto Consultingnak ítélte az „Év Kiváló Tanácsadója" díjat 2012 márciusában.

A Nemes Áron által vezetett, győztes projektünk címe „ERP szállító-kiválasztási és rendszer-bevezetési projekt". A projektet macedón ügyfelünk, az AD ELEM részére végeztük a magyar Daten-Kontorral szoros együttműködésben. Különleges versenyelőnyünket a Vialto tanácsadói által korábban kifejlesztett, és az ügyfél egyedi igényeinek megfelelően testre szabott szállító-kiválasztási módszertanunk, a DRAPP [Detailed Requirement Analysis and Parallel Planning] adta.

Tovább a teljes cikkhez



 

A Vialto a Trains Newsletter WORLD-ben

A Trains Newsletter WORLD hasábjain (65. szám, 2012. május 7.) jelent meg David Spencer írása a szkopjei villamos projekt legújabb fejleményeiről, legfrissebb háttér információiról. A cikk tartalma a Vialto által eddig átadott jelentéseken és javaslatokon túlmenően a Goran Nikoloskival és kollégánkkal, Kristijan Gjorgjievski-vel készült interjún alapul.

Tovább a teljes, angol nyelvű publikációhoz

 


 

Lean Fórum 2012 – Versenyképességi Konferencia

A 2012. április 12-13-án immár 5. alkalommal megrendezésre került országos Lean Fórum - Versenyképességi Konferencián a hagyományoknak megfelelően ismét képviseltette magát a Lean szakma számos hazai szakértője. A Kvalikon rendezvényét a neves szakemberek mellett sikeres vállalatvezetők előadásai, illetve a termelékenység fejlesztési, veszteségcsökkentési módszerek alkalmazása területén rendezett nagysikerű vitafórumok fémjelzik.

Az idei konferencia Lean Office szekciójában kollégánk, Pongrácz Márton a CIB Bank Zrt. projektmenedzserével, Schmél Ferenc Tamással közösen mutatta be, miként sikerült a Lean módszertan alkalmazásával sikeresen racionalizálni a bank fiókhálózati folyamatait.

További részletek

 


 

E-Banking Summit 2012

Hercegh Imre kollégánk a mobile payment üzleti modelljeiről, illetve az ezek kialakítására irányuló tanácsadási szolgáltatások hozzáadott értékéről tartott érdekfeszítő előadást március 6-án.

A Vialto támogatásával megvalósult E-Banking Summit 2012 konferencián Imre a (potenciális) ügyfél elsődleges érdekeinek feltárásán keresztül olyan kérdésekre kereste választ, mint hogy hogyan befolyásolja a különböző piaci szereplők fejlesztéseit (bankok, telco cégek, kereskedők stb.) az érintés nélküli fizetési rendszer, milyen szempontokat érdemes figyelembe venni a bevezetése kapcsán, valamint hogy mely szereplő miként tud belőle profitálni.

Érintés nélküli fizetés: kit hogyan érint? című előadásának tartalma a címre, a Central European Business Centre (CEBC) konferenciájának részletes programja ide kattintva érhető el.



 

"...a CRM-nek mindig is az ügyfélélményről kellett volna szólnia..."

A közösségi és a felhő alapú CRM (Customer Relationship Management), illetve a vállalatok és ügyfeleik "sokcsatornás" interakciója kapcsán az elmúlt években létrejött a CRM új szintje, a CEM (Customer Experience Management).

A téma kapcsán az IT Business megszólaltatta Hercegh Imre ügyvezetőnket, elismert CRM szakértőt is.

Az IT Business 2012. április 25-ei számának szakmai mellékleteként megjelent cikk itt érhető el teljes terjedelmében.

 


 

Kommunikáció a gyakorlatban

Valós projekttapasztalatokból merített esetekre és élményekre építve mutatta be a projekt kommunikáció legfontosabb elemeit kollégánk, Nedeczky László a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatóinak.

A 2012 márciusában, a Szervezeti és informatikai projektek vezetése tárgy keretében megtartott előadásának célja az volt, hogy az elméleti ismereteket szituációs játékok során szerzett gyakorlati tapasztalatok segítségével tegye kézzel foghatóbbá, emlékezetesebbé a résztvevők számára.

 


 

2008 óta az AIESEC Magyarország partnereként

Célunk, hogy szakmai tudásunkkal támogassuk a feltörekvő generáció legtehetségesebb tagjait, ezért az AIESEC Magyarország partnereként a Vialto 2008 óta támogatja a szervezet munkáját a lehető legkülönfélébb módokon. Az utóbbi évek együttműködéséből kiemelkedik a 2015-ös jövőkép, stratégia és működési alapelvek kialakításának támogatása, de részt vettünk készség- és tudásfejlesztő eseményeken többek között CRM, értékesítés, kommunikáció és változásmenedzsment témában, illetve tanácsadói testületben is, melynek célja az informatikára fókuszáló projektek támogatása volt.

A Vialto és az AIESEC szakmai együttműködéséről további részleteket ide kattintva olvashat.

 


 

"Adj vért és ments meg három életet!"

Örömünket lelni a jótékonykodásban: a Vialtonál immár hagyomány. A korábbi években hol feltűrtük ingujjunkat és játszóteret építettünk, hol tudásunkkal segítettünk másokat, hol pedig adományokkal járultunk hozzá ahhoz, hogy könnyebb legyen a rászorulóknak.  „Jutalmunk" minden esetben sok kedves, őszinte mosoly volt. Idén úgy döntöttük, egy olyan célt támogatunk és terjesztünk ügyfeleink, partnereink körében is, ami az egész társadalmat érinti: a véradást.

A Magyar Vöröskereszt munkatársai 2011. december 1-jén a Vialto irodájában állították fel alkalmi véradó központjukat, ahol arra kértük kollégáinkat, családjaikat, barátaikat és ügyfeleiket, hogy csatlakozzanak hozzánk, és adjanak vért, amellyel akár három másik ember életét is megmenthetik.

További információk a véradásról itt érhetők el.



 

Hatósági ellenőrzések korrupciós kockázatai

A Transparency International Magyarország 2011. november 24-ei konferenciájának témája és célja a vesztegetési lehetőségeket hordozó hatósági eljárások feltárása, a szabályok felülvizsgálata volt. A neves kockázatkezelési szakértők, vállalatvezetők, valamint az érintett hatóságok (KIM, NAV, OMMF, LÜ, NNI), valamint a kormány előadóinak és képviselőinek részvételével megvalósuló szakmai párbeszédben Frischmann Gábor kollégánk aktív szerepet vállalt.

A Vialto Consulting támogatásával létrejött konferencia részletes programját itt oldalán tekintheti meg.



 

Állampolgári szempontok a közigazgatásban

Ügyvezetőnk, Lengyel Csaba tartott előadást november 23-án, a Balatonfüreden megrendezett 2. INFOTÉR (Informatika a Társadalomért) Konferencián, az Oktatási Hivatal hatósági eljárásainak fejlesztéséről szóló nemzetközi díjas projektünkről. Ha kíváncsi, hogyan lett a barackmagból atommag, tekintse meg az előadás prezentációját!

Az eseménnyel kapcsolatos további információk a konferencia honlapján érhetők el.



 

Új CMC minősítés

Büszkék vagyunk rá, hogy 2012-ben újabb vezető munkatársunk szerezte meg a VTMSZ (Vezetési Tanácsadók Magyarországi Szövetsége) által nyilvántartott CMC (Bejegyzett vezetési tanácsadó) címet. A minősítési eljárás során a szakmai zsűri Lengyel Kálmán kollégánk magas szintű szakmai hozzáértését és elkötelezettségét emelte ki. "Hosszú távú feladatméretezés statisztikai módszerekkel" című vizsgaelőadásának prezentációja itt érhető el.

Gratulálunk!



 

A CMC minősítésről

Az V. Országos Tanácsadási Konferencia 3. plenáris szekciójának vezetőjeként ügyvezetőnk, Hercegh Imre (vezető tanácsadó, CMC, VTMSZ elnökségi tag, a CMC Bizottság delegáltja) a Minősített Vezetési Tanácsadói címről, a CMC minősítésről tartott érdekes előadást. Azoknak, akiket érdekel a téma, de nem tudtak részt venni a konferencián, továbbá azoknak, akik ott voltak, de szeretnék felidézni a hallottakat, Imre előadását itt érhetik el.

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által 2011. november 17-én, csütörtökön megrendezett szakmai konferencia részletes programjáért kattintson ide.



 

Webes eszközök a projektmenedzsmentben

A Magyar Projektmenedzsment Szövetség (PMSZ) által 2011. november 9-én, szerdán megrendezett 16. Körkapcsolás konferencia fő témája a projektmenedzsment a Social Media és a Web 2.0 tükrében. A rendezvény "On-line eszközök alkalmazása a projektmenedzsmentben" szekciójának egyik, többek között a ZoHo bemutatásáért felelős - stílusosan on-line bejelentkező - társelőadója kollégánk, Nedeczky László volt.

További információk



 

"Dönts okosan, válaszd a tömegközlekedést"

Ez a mottója a Szkopje Város polgármestere, Koce Trajanovski által a szkopjei Regional Public Transport Seminaron 2011. október 13-án bejelentett kampánynak, melynek célja a helyiek figyelmének felhívása a tömegközlekedés használatára. A terület több jeles szakértőjével együtt kollégánkat, Kristijan Gjorgjievskit is előadóként hívták meg a konferenciára. Prezentációjának fő témája a szkopjei villamos projekt, az olcsóbb, hatékonyabb és környezetbarátabb szkopjei tömegközlekedési hálózat fejlesztésének egyik kulcs eleme volt.

Az eseményről, a prezentációról és a projektről további részletek itt érthetők el.



 

Constantinus-díj 2011

Hatékonyság és ügyfélelégedettség-növelés egyszerre

"Az érintett folyamat hatékonysága átlagosan 18 százalékkal nőtt" - ismertette a tényeket Magyar Zita, a projekt végrehajtása idején a fejlesztés vezetője. "Ezen felül a hatékonyabb munkaszervezés és az új informatikai megoldás biztonságos használata következtében a hibák száma közel nullára csökkent. A változások eredményeként a Hivatal a korábbinál kisebb létszámmal is képessé vált 38 százalékkal több kérelem túlóra és késedelem nélküli feldolgozására."


A Világgazdaság Online cikkét ide kattintva olvashatja el.



 

Regional Public Transport Seminar

(Skopje, Boris Trajkovski Arena, 2011. október 13.)

A terület több jeles szakértőjével együtt kollégánkat, Kristijan Gjorgjievskit is előadóként hívták meg a konferenciára. Prezentációjának fő témája a szkopjei villamos projekt, az olcsóbb, hatékonyabb és környezetbarátabb szkopjei tömegközlekedési hálózat fejlesztésének egyik kulcs eleme volt.

A konferenciáról, a prezentációról és a projektről további részletek itt érthetők el.



 

CRM Summit 2010

(Budapest, Gundel Étterem, 2010. május 26.)

Az idei CRM Summit konferencia célja az volt, hogy segítse a szakembereket eligazodni az ügyfél, az ügyfelek gondolkodásában, felfogásában és igényeiben. Egy olyan világban, ahol az igények éppen annyira tudnak rugalmasan változni, amennyire határozottnak tűnhetnek máskor. A rendezvényen további neves szakemberek mellett meghallgathatták Számely Éva, CRM szakértő kollégánk előadását is.

Az esemény beszámolója, illetve Számely Éva nagysikerű előadása a Cégcsoport-szintű CRM optimalizációról itt érhető el.



 

Folyamatmenedzsment szakszeminárium 2010

(Budapest, Marriott Hotel, 2010. május 18-19.)

A Vialto Consulting és az IIR Hungary együttműködésével meghirdetett Folyamatmenedzsment szakszeminárium új megközelítésben vizsgálta a folyamatfejlesztés és folyamatmenedzsment témakörét, illetve mutatta be konkrét példákon keresztül a legjobb hazai gyakorlatokat. A szakszeminárium programja, illetve az eseménnyel kapcsolatos további információk itt érhetők el.



 

XVIII. Vezérigazgató Találkozó

(Röjtökmuzsaj, 2009. szeptember 30. - október 2.)

A Vialto EZÜST fokozatú támogatóként jelent meg a konferencián, melynek fő kérdése: "Ki mit tanult a válságból, ki milyen tanulságokat vont le, ki hogyan készül a fellendülésre?" A konferenciáról bővebben itt olvashat.



 

Tele.hu 2009 Interaktív - digitális - szélessávú kommunikáció

(Budapest, 2009. október 6-7.)

Együttműködő Partnerként  és előadóként jelentünk meg a rendezvényen.

Az első nap mottója „Technológiák és az üzlet harca. Nehéz terepen: ne állj meg, folytasd az utat; bekerített terepen: dolgozz ki stratégiát!" volt.
A második napé: „A szabályok alakítják életünket. Ez alól a telekommunikációs piac sem kivétel!"

A rendezvényről itt olvashat bővebben.



 

CRM 2009 – Call Center Konferencia

(Budapest, 2009. november 19.)

A 2009-es CRM konferencia alcíme: Ügyfélkapcsolat kezelés a konszolidáció időszakában. EZÜST fokozatú támogatásunk mellett, a CRM projektetek megtérüléséről, a CRM-mel kapcsolatos Business Case-ről tartott előadást elismert CRM szakértő kollégánk, Számely Éva.

A konferenciáról itt tájékozódhat bővebben.